Figment 2: Creed Valley
Figment 2: Creed Valley is een actie-avonturengame die zich afspeelt in de menselijke geest. Nachtmerries verspreiden chaos en vijanden hebben het eens zo vredige land veroverd. Sluit je aan bij Dusty, de moed van de geest, terwijl je je een weg baant door puzzels, muzikale eindbaasgevechten en unieke omgevingen. Kom je angsten recht onder ogen.
Nachtmerries hebben het morele kompas verbrijzeld, waardoor de geest niet goed kan functioneren. Dusty en zijn altijd optimistische sidekick, Piper, moeten naar Creed Valley reizen, waar de idealen van The Mind worden gevormd om de vrede te herstellen. Een reis vol muzikale confrontaties en hersenkrakende puzzels wacht op je.
Verken de twee fundamentele toestanden van The Mind: ruimdenkend en gesloten van geest. Schakel tussen gemoedstoestanden en pas je aan de veranderende omgeving aan om vooruit te komen.
We zouden onze angsten nooit alleen onder ogen moeten hoeven zien. Piper is nu een controleerbaar personage in lokale coöp.