Freedom Planet 1+2 bundel
De Freedom Planet 1+2 bundel omvat de eerste Freedom Planet en het langverwachte vervolg, Freedom Planet 2. Ga op avontuur met Lilac, Carol, Milla en later met voormalig vijand en nu vriendin Neera in Freedom Planet 2, terwijl ze de wereld redden en zich ontpoppen tot volwaardige heldinnen!
De drie heersende huizen van de planeet Avalice staan op het punt om een totale oorlog te ontketenen over de controle van 's werelds kostbaarste energiebron: de Kingdom Stone. Voeg daar een staatsgreep binnen een van deze huizen aan toe die is veroorzaakt door een binnenvallend buitenaards leger en de toekomst van de wereld ziet er niet bepaald rooskleurig uit.
Het razendsnelle platformspel Freedom Planet is terug! In de jaren sinds de gebeurtenissen in de oorspronkelijke game hebben onze drie heldinnen hun kenmerkende moves verfijnd, waardoor ze beter zijn dan ooit tevoren, met de krachtige Neera als vierde speelbare personage. Gebruik vaardigheden die uniek zijn voor elk personage en voorwerpen die bij je speelstijl passen om Avalice te verkennen en de dierlijke inwoners te verdedigen!
Met 24 vakkundig ontworpen levels, een flink uitgebreide Adventure-modus, retro-maar-verfijnde 2D visuals en de toevoeging van het veelgevraagde speltype Boss Rush is Freedom Planet 2 een indie-lieveling die is uitgegroeid tot een krachtig platformspel.