Dit dierenpuzzelspel is speciaal ontwikkeld voor kinderen en bevat verschillende moeilijkheidsgraden die vrij instelbaar zijn.
Zodra de rotatie voor de onderdelen is ingeschakeld, kunnen de onderdelen per keer 90 graden worden gedraaid.
Het puzzelspel bevat veel geweldige, grappige en unieke dierenmotieven die geschikt zijn voor kinderen.