Golf Club Nostalgia + The Cub Bundle
In Golf Club Nostalgia keer je terug naar een verlaten aarde voor een paar rondjes golf. Tenslotte, dat is wat rijke mensen doen, toch? Luister naar de geluiden van Radio Nostalgia en probeer te achterhalen wat er met de mensen van deze ooit welvarende planeet is gebeurd.
The Cub is een 2D platformavontuur dat het verhaal van Golf Club Nostalgia voortzet. Als een kind dat wordt opgejaagd door de voormalige bewoners van de aarde, moet je gevangenneming ontwijken en naar huis terugkeren. Ren, spring, hurk en glijd om uit de problemen te komen. Gebruik je omgeving in je voordeel. Uiteindelijk is dit nu jouw thuis.