Golf VS Zombies
Frenemies. We bedoelen vijanden. Er zijn geen vrienden in de post-apocalyptische, door levende doden geteisterde woestenij. Dus misschien wil je je club meenemen, die banen betreden, flessendoppen verzamelen (welke andere valuta had je verwacht? Roepies?) en met je golfkar door menigten zombies rijden voor de lol en winst. OF! Of je kunt nog maximaal drie mensen uitnodigen voor een hilarisch golfduel, treuel of zelfs quadruel, waarbij overleven optioneel is, maar plezier onvermijdelijk.