Maak gebruik van je zwaartekracht -
Gravity Heroes is een snel, chaotisch mooi 2D-platformschietspel. Verander de zwaartekracht van je personage met de zwaartekrachtverschuiving en vecht tegen hordes robotvijanden op de grond, tegen muren of aan het plafond. Gravity Heroes, met nostalgie uit de jaren 80 en 90, een opwindende soundtrack en stijlvolle pixelvormgeving, biedt volop actie - solo of lokaal met drie spelers.
Word lid van de 'Gravity Heroes' en onderzoek de mysterieuze reden achter een verbroken vredesverdrag tussen mensen en robotwezens genaamd Synthetics in de verhaalmodus. Speel alleen of vorm een team met drie vrienden om het op te nemen tegen de synthetische hordes en kolossale bazen.
Experimenteer met alles van hittezoekende raketten tot stuiterende projectielen. Een diverse aanvalsmethode is nodig voor een net zo diverse robotdreiging!
Kies tot drie vrienden en zie hoelang jullie het uithouden tegen de hordes verdorven Synthetics in de survivalmodus!
Gravity Heroes heeft een geweldige soundtrack geïnspireerd op de jaren 90, met muziek van Barry Leitch, de maker van de themamuziek van Top Gear.