Greed Series
De verhalen nemen je mee naar een wereld vol intriges, onverklaarbare verschijnselen en spannende avonturen. Het samenspel van actie, spanning en mysterieuze elementen boeit de speler en zorgt ervoor dat ze voor de personages juichen.
Met de integratie van minigames en puzzels neem je actief deel aan de actie. Deze interactieve elementen voegen een extra niveau van spanning toe aan het verhaal en maken de game-ervaring nog intenser. Gebruik in de Greed Series je verstand, want logisch denken en probleemoplossende vaardigheden zijn nodig om de puzzels op te lossen en de geheimen te onthullen.