HAUNTED: Halloween '86
31 oktober 1986: In het ooit vredige dorpje Possum Hollow maken twee knaapjes van 11 zich op voor Halloween. Vlak voordat de leuke avond losbarst, gaan Donny en Tami naar de oude boerderij, waar ze door de gestoorde oude boer Harry ze plotseling in een ware nachtmerrie belanden. Nu moeten de twee zien te ontsnappen uit de met botten gevulde kerker. Ze moeten zo snel mogelijk naar huis zien te komen, maar onderweg komen ze allerlei griezels, monsters en andere obstakels tegen.