HITMAN 3 - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Agent 47 keert terug in HITMAN 3, het dramatische slot van de World of Assassination-trilogie.