HORSE CLUB Adventures: Lakeside Collection
In HORSE CLUB Adventures reis je af naar de prachtige wereld van de Lakeside Riding Stable. Samen met Hannah, Sarah, Lisa, Sofia en hun paarden beleef je allerlei spannende avonturen! Je kunt van alles ontdekken in deze open-wereldgame. De populaire personages van HORSE CLUB komen hier tot leven, net als de schitterend vormgegeven locaties van Lakeside, zoals het café, de caravan en de stal.
Ben je klaar voor nog meer avonturen? Het is herfst in Lakeside en de HORSE CLUB wacht op je! Rij mee met vriendinnen Hannah, Lisa, Sarah en Sofia en verken het plaatsje Hazelwood. Hier wordt een fotowedstrijd gehouden. Kunnen jullie de allermooiste foto's van paarden maken?