Hentai Project
Hentai Project is een spannend puzzelspel waarin je vier heldinnen ontmoet: Hitomi, Keiko, Airi en Ema. Elk van hen heeft zijn eigen unieke verhaal, persoonlijkheid en ambities die je kunt ontdekken terwijl je puzzels oplost. Verzamel puzzels met prachtige anime-afbeeldingen van de meisjes en bereid je voor op een inspirerende en geweldige ervaring.
De game bevat visueel verbluffende en boeiende illustraties in anime-stijl. De afbeeldingen van de heldinnen zijn kleurrijk, gedetailleerd en brengen hun individualiteit en emoties over.
Terwijl je puzzels oplost, ontdek je diepe en emotionele verhalen van de vier heldinnen. Elk van hen heeft een unieke persoonlijkheid, motieven en ambities die zullen worden onthuld door het oplossen van puzzels.