Hentai Stars
Leer Ayame, Ran en Tsubaki kennen door puzzels te voltooien en hun verhalen te ontdekken.
De kunststijl van Hentai Stars brengt je in de wereld van anime. Verken elk verhaal door puzzels op te lossen en kijk hoe de mooie meisjes veranderen. En maak je geen zorgen, ze zullen je door het hele spel begeleiden.