Hero Survival
Hero Survival is een roguelite spel waarin je hordes vijanden uit klassieke horrorfilms zult verslaan door je personage te verbeteren, verschillende vaardigheden te leren en je speelstijl af te stemmen op je uitrusting.
Besteed de munten die je in elke run verdient aan het ontgrendelen van nieuwe personages. Word sterker, vernietig duizenden vijanden, overleef golf na golf en probeer de Mad Time God niet boos te maken!