Hiragana Pixel Party
Leer Japanse Hiragana- en Katakana-tekens te lezen in een vermakelijk chiptune-avontuur. Deze game is leuk voor iedereen, zelfs als je geen Japans wilt leren!
Deze game biedt je negentien verschillende werelden waarin je patronen moet onthouden en naspelen op de maat van een originele chiptune-soundtrack! Leer hoe je door middel van vormen en geluiden elk teken in het Hiranaga en Katakana-syllabair kunt herkennen. Leer ze allemaal en wordt vloeiend in het lezen en uitspreken van Japanse woorden!
Hiragana Pixel Party leert je geen woorden of zinnen aan, maar wel hoe je tekens moet lezen en ze uitspreken als woorden.