VOLG DE SPOREN VAN 37 DIERSOORTEN
Hunting Simulator is een waarheidsgetrouwe simulatie van de jachtsport waarin je uren kunt doorbrengen in de wildernis met solo- en multiplayerstanden*, talrijke jachtgebieden en honderden doelen om te voltooien. De game is ontwikkeld met Unreal Engine 4 en laat je kennismaken met een aantal van de bekendste jachtgebieden, zoals de bergen van Colorado, de eikenbossen in Frankrijk en de sneeuwvlakten van Alaska. Elk jachtgebied wordt bevolkt door schitterend gemodelleerde dieren met realistische gedragspatronen.
Elk gebied is gebaseerd op echt bestaande jachtgebieden: de grote meren en noordelijke bossen van Alberta, de canyons en dorre prairies van Texas, de bergen van Colorado, de toendra en wouden van Alaska, de Schotse hooglanden, de Alpen en de Franse eikenbossen.
Kies uit zeventien verschillende jachtwapens (handbogen, kruisbogen en zelfs Browning- en Winchester-geweren) en meer dan 50 essentiële accessoires voor de moderne jager, zoals lokfluitjes, lokmiddelen en poeder om de windrichting te bepalen.
Ervaar de sensatie van de jacht in de campaignstand met 111 missies met verschillende doelen. Sommige jachtscenario's voeren je naar heel bijzondere dieren!
Gebruik voor het eerst in het jachtgamegenre een drone om je omgeving te verkennen!