IN-VERT
Duidelijk opvallende kenmerken van IN-VERT zijn de hardcore benadering van het platformgenre met puzzelelementen en unieke art. Het spel vertelt het verhaal van een eenzame robot op zoek naar zijn verdwenen meester. Op zijn tocht om de lang verdwenen vriend te vinden, moet onze held twee universums tegelijk veroveren, en daarbij constant tussen twee dimensies schakelen. Maak je borst maar nat voor moeilijke puzzels, ongekende springactie en retrographics!