Idle Command: Supply Frontline
Stap het slagveld op en neem het commando in Idle Command: Supply Frontline, een strategisch leegloopspel waarin jouw beslissingen het lot van je team bepalen. Herbouw barricades, lever essentiële grondstoffen en beheer je basis om je troepen sterk te houden.
Dankzij de strategische gameplay en inactieve mechanica heeft elke beslissing invloed op de uitkomst van je gevechten. Kun jij de vijand te slim af zijn en je troepen naar de overwinning leiden? Doe mee aan de strijd in Idle Command: Supply Frontline en word de ultieme commandant!