InkyPen
InkyPen bevat stripboeken van over de hele wereld, van grote namen tot indies en webcomics, waaronder Hellboy (Dark Horse), Robotech (Titan), Transformers and Judge Dredd (IDW), Sarah's Scribbles (Andrews McMeel Universal) en nog veel meer.
Lees strips over je favoriete gamewerelden, tv-shows en boeken. Je kunt uit allerlei genres kiezen. Als je lid wordt, kun je onbeperkt veel strips lezen! Exclusief voor de Nintendo Switch.