International Table Tennis
Challenge many AI levels opponents in this table tennis simulation and win the International Tournament!
International Table Tennis is a new way of playing table tennis, totally different from other table tennis games on store: here, the paddle follows the ball, you concentrate on where you want to send it and the lift effect to apply.
5 different paddles to choose from each with their own physical characteristics.