It's Spring Again
Deze game was bedoeld om associatie en logisch denken te ontwikkelen. Door de hints te volgen helpen kinderen de seizoenen veranderen. Ze leren de volgorde van de seizoenen kennen en creëren een melodie voor elk van hen met een beetje hulp van hun ouders en de verteller.