Verzamel alle klavers in het level en zoek de deur om naar het volgende level te gaan.
Help Job the Leprechaun om zijn vriend Eri te redden in deze klassieke platformgame.
Je bent niet alleen in dit avontuur. Je zult vrienden ontmoeten, zoals Catalina Cow en The Elf.