Just Dance 2025 Edition
Trommel je vrienden en familie op en ga uit je dak met Just Dance! Wil je een waanzinnig feestje bouwen, lekker in beweging blijven of mooie momenten samen maken? Just Dance 2025 Edition heeft voor ieder wat wils met 40 nieuwe tophits.
Raak je maar niet uitgedanst? Neem dan een abonnement op Just Dance+ en dans het hele jaar door op honderden nummers!
Doe het hele jaar door mee aan seizoensevents met een uniek thema. Elk event bestaat uit nieuwe, opzwepende nummers, een speciale voortgangsmeter en nieuwe beloningen.
Ontwikkel je eigen fitnessroutine en blijf in beweging in het speltype Work-out. Blijf gemotiveerd door je verbrande calorieën en danstijd bij te houden.
Het maakt niet uit of jij of je vrienden Just Dance 2023 Edition, Just Dance 2024 Edition of Just Dance 2025 Edition hebben: alle spelers zijn verbonden op hetzelfde platform. Als je meerdere edities hebt, vind je alle content bij elkaar op één plek!