KAMIKO
KAMIKO is een game die gebaseerd is op het Japanse Shinto-geloof. Kruip in de huid van priesteressen die KAMIKO heten, en neem het op tegen demonen. Ondertussen moet je puzzels oplossen om jezelf een weg door de levels te banen. Als je op zoek bent naar een unieke arcadegame vol actie, dan is KAMIKO echt iets voor jou!
In ieder level vind je diverse Torii (poorten) die met een magisch zegel zijn vergrendeld. Verbreek alle zegels om de eindbaas van ieder level te bereiken.