KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue Cloud Version
KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: volledig in HD geremasterd. Sora en Riku doen het Mark of Mastery-examen om zich voor te bereiden op hun aanstaande confrontatie met Master Xehanort.
KINGDOM HEARTS χ Back Cover (film): een nieuwe HD-film die het mysterieuze verhaal vertelt van de Foretellers uit de oorsprong van de serie.
KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : een gloednieuwe aflevering die gelinkt is aan KINGDOM HEARTS III.