Knight vs Giant: The Broken Excalibur
Merlijn kan nu nog maar 1 ridder tot leven brengen. Zijn keus valt op de heldhaftige vorst die de 3 kolossale en machtige delen van de ziel van de Reus van de Leegte moet verslaan. Bovendien zijn alle inwoners van het koninkrijk verspreid en Arthur moet ze eerst redden voordat Merlijn ze veilig naar huis kan brengen.
Jij speelt Koning Arthur in deze fantasierijke roguelite vol actie. Je gebruikt de gebroken Excalibur om unieke krachten van de gevallen ridders te kanaliseren terwijl je vecht tegen talloze ongure vijanden en reusachtige bazen. Verken levensechte, procedureel gegenereerde kerkers, ontvang zegeningen en versterk je skills. Red de trouwe inwoners van het koninkrijk en gebruik hun unieke talenten om je troon in het kasteel van Camelot terug te veroveren!
Strijd tegen talloze ongure monsters: Ga naar het weelderige Brochalantbos, de bloedhete Sarrachewoestijn en de vuurspuwende Suidhevulkaan en vecht tegen een mix aan vijanden.
Herstel de krachten van de gevallen ridders: Gebruik legendarische wapens zoals de machtige Arondight van Lancelot of ontketen verwoestende skills zoals de dodelijke Slag van Duizend Bloemen Tristan.
Ontvang zegeningen en versterk je skills: Verbeter de wapens en skills van de ridders met krachtige effecten en breid je arsenaal uit met meer dan 100 actieve en passieve talenten.
Red de inwoners van Camelot en herstel het kasteel: Ga naar het bouwgilde en bouw winkels en voorzieningen om je koninkrijk te herstellen en gebruik de talenten van je burgers.
Geen enkel spel is hetzelfde: Ontdek procedureel gegenereerde rijken en ontmoet unieke NPC's. Sluit een akkoord met Assam, ga de uitdaging van de Rattenvanger aan en krijg de 'cadeaus' van Morgana.