Life of Slime
Slami, die niet naar de universiteit ging, gaat naar Intown om zijn eigen speciale weg in het leven te proberen te vinden. Maar dit pad zal lang en moeilijk zijn, je kunt niet voorspellen WAT er op dit pad zal gebeuren, te helder leven gewenst door Slami.
In Intown zul je personages ontmoeten zoals Slami, allemaal verschillend van elkaar, elk met hun eigen wensen en hun eigen lange pad. Ga je hen op dit pad vergezellen? Het is aan jou om te beslissen.