Werk als dierenarts in ons dierenziekenhuis en wees de dokter voor schattige kleine katten. Help onze harige vrienden bij het herwinnen van hun gezondheid en geluk. Ontgrendel nieuwe ziekenhuizen en geniet van de beste tijd bij het spelen van dit geweldige spel!