Het is tijd om het virtuele land van Loopindex te verkennen! Het heeft uitgestrekte, onbekende gebieden vol puzzels om op te lossen! Speel alleen of samen met een robotvriend. Gebruik logica en timing om elk gebied uit te spelen.
De moeilijkheid zal je vindingrijkheid op de proef stellen als je het unieke 'lusmechanisme' door begint te krijgen dat aan de basis van de gameplayloop staat.
Je speelt in levels boordevol vallen en dingen om te ontdekken, wordt bevriend met virtuele wezens en strijdt zelfs tegen coole bazen.