Lost Sea is een avonturengame boordevol actie die zich in de Bermudadriehoek afspeelt. Stel een ploeg overlevenden samen om de gevaarlijke eilanden te verkennen, terwijl je op zoek gaat naar de voorwerpen die je nodig hebt om over de verloren zee te zeilen.