Lunar Nightmare
In het jaar 2049 is de ooit veelbelovende maanonderzoeksbasis, genaamd "AstroGenica Lunar Nexus", een spookachtig baken geworden in de verlaten uitgestrektheid van de maan. Het dient als de toegangspoort van de mensheid tot de kosmos en staat nu als een huiveringwekkend bewijs van een mislukt experiment.
Als hoofdpersoon word je wakker in de koude steriliteit van de medische baai, gedesoriënteerd en alleen. De griezelige stilte wordt alleen verbroken door het gezoem van defecte machines. Een verontrustende duisternis omhult de maanbasis en werpt schaduwen die lijken te kronkelen en pulseren met kwaadaardigheid.
Als je de verlaten gangen en kamers verkent, ontdek je cryptische overblijfselen van de activiteiten van de bemanning - haastige opnames, gefragmenteerde logs en onheilspellende experimenten uitgevoerd in naam van het bevorderen van menselijke kennis. Het wordt duidelijk dat de wetenschappelijke zoektochten van de bemanning een oude buitenaardse kracht hebben losgelaten, een die zich voedt met angst en de realiteit heeft verdraaid binnen de grenzen van AstroGenica Lunar Nexus.
De nachtmerrie wordt dieper als je groteske manifestaties van de ergste angsten van de bemanning tegenkomt, tot leven gebracht door de verraderlijke maanentiteit. Elke stap vooruit onthult meer over de afdaling van de basis in waanzin en het afschuwelijke lot dat degenen die het ooit hun thuis noemden, trof.
Naarmate je dichter bij het hart van de maannachtmerrie komt, vervaagt de grens tussen realiteit en waan en wacht de huiveringwekkende waarheid op ontdekking. Zal jij het mysterie ontrafelen, of word je een ander slachtoffer van de onverzadigbare honger naar angst van de maanentiteit? Het lot van AstroGenica Lunar Nexus rust in jouw handen, en de maannachtmerrie kan littekens achterlaten die de grenzen van ruimte en tijd overschrijden.