Een jaar na de nieuwe wereldorde, 2.29 uur. Eenheid 667 MARIOZZA krijgt een melding binnen van een verdachte flits in een industrieel gebied. Er blijkt een explosie te hebben plaatsgevonden in een van de fabrieken waar agenten Jasper en TJ ongewone missies uitvoeren. Tijdens pogingen om met het personeel te spreken en de oorzaak van de explosie te achterhalen, stuiten ze op sterke weerstand van cybermachines die de bedrijfsgeheimen bewaken.