Maggie the Magnet
Er is niets waar Maggie meer van houdt dan wetenschappelijke experimenten! Ze is een levende magneet die haar magnetische krachten kan in- en uitschakelen wanneer ze maar wil. Ze voelde het potentieel voor wetenschappelijke ontdekkingen en opende haar eigen laboratorium en nu is er maar één belangrijk onderdeel dat haar tegenhoudt om plezier te maken en te ontdekken wat ze kan. Ze heeft iemand nodig die toezicht houdt op de experimenten! Durf jij dat aan?
Maggie the Magnet is een op natuurkundewetten gebaseerd puzzelspel, waarin alle gameplay draait om één enkele knop. Als je deze ingedrukt houdt, worden Maggie's magnetische krachten geactiveerd, waardoor ze in de richting van de magneetpunt vliegt, een metalen plaat met 4 magneten. Als je de knop loslaat, kan Maggie allerlei stunts in de lucht uitvoeren terwijl ze over gaten vliegt met behulp van de zwaartekracht en opgebouwd momentum. Gooi Maggie door het laboratorium en experimenteer met de unieke indeling van meer dan 150 uitdagende levels!