Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Zet Star-Lords jetboots aan voor een wilde tocht door het heelal in deze third-person actie-avonturengame, een nieuwe kijk op Marvel's Guardians of the Galaxy. Knal je een weg van de ene explosieve situatie naar de andere met de onvoorspelbare Guardians aan je zijde terwijl originele en iconische Marvel-personages strijden om het lot van het universum. Alles onder controle. Toch?