De gevierde Mega Man X-serie is terug! Speel als Mega Man X, de krachtige opvolger van de klassieke vechtrobot Mega Man, en vecht tegen verschillende dodelijke eindbazen die Mavericks worden genoemd in vier succesvolle games. Mega Man X Legacy Collection bevat de legendarische 16-bit-titels en de spannende uitstapjes van de serie in het 32-bit-tijdperk: Mega Man X, Mega Man X2, Mega Man X3 en Mega Man X4. De heldhaftige robot wordt steeds sterker naarmate hij meer Mavericks verslaat en hun wapens steelt, en hij kan sprinten en tegen muren springen voor razendsnelle en bloedstollende gevechten.
Mega Man X Legacy Collection bevat een arsenaal aan nieuwe functies. Test je vaardigheden in de nieuwe X Challenge-stand, waarin je twee dodelijke eindbazen tegelijkertijd moet verslaan. Verken een enorm museum met zeldzame productietekeningen, catalogi van klassieke merchandise, een afspeellijst met nostalgische commercials, en meer.