Mercenaries Saga Chronicles
Voor de allereerste keer op dit platform zie je Leon, de commandant van de White Lions-huurlingen in Mercenaries Saga: Will of the White Lions. Hij wordt ingehuurd om tegen boeven en monsters te vechten, en door een aantal onverwachte gebeurtenissen moet hij meevechten in een oorlog.
In Mercenaries Saga 2: Order of the Silver Eagle speelt Claude, de kapitein van de Kingdom's Order of the Silver Eagle Team, de hoofdrol. Claude kan prins Laz niet beschermen van het gif van een moordenaar, en gaat daarom op zoek naar een tegengif.
Mercenaries Saga 3: Gray Wolves of War draait om Marion, de commandant van de Gray Wolves-huurlingen. Hij werkt samen met het leger van het koninkrijk om de opstand van het Liberation Army tegen te gaan.