Millie
Het gerucht gaat dat de plaatselijke vliegschool op zoek is naar nieuwe leerlingen voor de pilotenopleiding. Zodra je dat hoort, ga je op pad om je droom uit te laten komen. De weg naar school zit vol gevaren, doolhoven en obstakels, maar het doel is de reis meer dan waard.
In deze game speel je als duizendpoot door 90 uiteenlopende levels. Zoek je een weg door de doolhoven die je tegenkomt, en verzamel allerlei power-ups die je op je reis kunnen helpen. Beleef plezier in drie soorten minigames. Blijf groeien en groeien maar denk eraan dat je niet in je eigen staart bijt.