Mononoke Slashdown
Kruip in de huid van Kagemaru de ninja en gebruik ninjutsu, kunai-messen en de katana om geesten en monsters te verslaan in deze zijwaartsscrollende actiegame in 2D!
Maak de geesten af om in-game geld te verzamelen en gebruik dit om sterke wapens, uitrusting en ninjutsu-technieken te kopen! Elk level heeft geheime uitdagingen om te voltooien.