Moto Rider GO: Highway Traffic
Moto Rider GO: Highway Traffic is een meeslepende en gave motorracegame waarbij je verkeer moet zien te ontwijken in de echte wereld!
Ga eropuit en scheur zo snel als je kan om de beste motormuis ter wereld te worden! Race tegen het wegverkeer en voltooi de uitdagingen om anderen in het stof te laten bijten. Spring op je racemotor en scheur over de drukke, eindeloze (snel)wegen! Ontwijk het verkeer op een haartje in 4 verschillende modi en 4 unieke omgevingen: Suburbs, Desert, Snow en Night City! Rij met je motor over de provinciale weg, snelweg of de autobahn. Vergeet niet dat het rijden van een motor erg leuk is, maar ook gevaarlijk kan zijn! De (snel)wegen worden overspoeld door hardrijdende auto's, en daar kan jij last van krijgen!
Ga naar de garage en kies uit een van de gelicentieerde, opgevoerde motoren. Tune je voertuig en pas het uiterlijk aan. Kies je favoriete kleur voor de carrosserie en plak er wat mooi ontworpen stickers op! Geef je motoren een eigen look. Verbeter de snelheid en remkracht van je motor, en vergeet niet extra levens toe te voegen; allemaal om het uiterste uit je motor te halen.