Musical Vibes
Musical Vibes biedt lokale multiplayer voor 2 spelers. Dans met een van je vrienden aan je zijde!
Als je een slim verlichtingssysteem van Philips Hue bezit, sluit het dan aan op de game en verander je woonkamer in een concertzaal! Breng het plezier naar een ander niveau!
In deze eerste versie kun je één nummer gratis afspelen in de demo. Lokale multiplayer voor 2 spelers is alleen beschikbaar in de betaalde versie. Wanneer je de game koopt, kun je genieten van de 2 meegeleverde tracks. Later in 2024 kun je een add-on kopen met nog 18 nummers en een verhaalmodus!
Voor de momenten dat je niet wilt dansen of als je geen compatibele smartphone hebt, kun je in plaats daarvan de ritmespelmodus spelen. In deze modus moet je op het juiste moment in de juiste richting op je controller drukken, terwijl je de muziek volgt. Omdat je simpelweg je controller hoeft te gebruiken, kun je in deze modus ook Musical Vibes spelen waar je maar wilt!