Dit is de allerbeste verzameling van modderige games! Waag je kansen in de prijswinnende Mutant Mudds Deluxe en Mutant Mudds Super Challenge, verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.
Houd je van pixels? En van platformspellen? Is er een speciaal plekje in je hart voor het 8-bit- en 16-bit-tijdperk? Wil je meer fun in je spellen? Ja?! Dan ben je bij Mutant Mudds op de goede plek. Dit is een 12-bit-actieplatformgame met 80 levels vol pixelplezier!
Onze held Max is een 2D-figuur, maar hij kan de derde dimensie in door te wisselen tussen de achter- en voorgrond met behulp van zijn trouwe jetpack.
Gewapend met een geducht waterkanon bevecht Max zijn gezworen vijanden: de Mutant Mudds. Max moet zich een weg door het bevuilde landschap knallen en zweven, op zoek naar de mysterieuze Water Sprites. Er wordt gezegd dat je door het verzamelen van alle Water Sprites de vieze Mutand Mudds voor altijd weg kunt spoelen!
Hier komt een ware uitdaging aan! Mutant Mudds Super Challenge! Meer dan 40 levels boordevol boosaardige Mutant Mudds. Dit avontuur is gemaakt voor superspelers en zit boordevol nieuwe platformuitdagingen en unieke gevechten met bazen waarmee je jouw vaardigheden op de proef kunt stellen.
Max ontvangt een bericht met de locatie van de oorspronkelijke site van de neergestortte meteoor, en hoort dat modderige mutanten eruit worden gespuugd! Max vertrekt vanuit een geheime bergplaats, diep in de jungle, om de meteoor te vinden en deze voorgoed te vernietigen!
Probeer in je eentje de high score te verbeteren of speel met een vriend in vermakelijke coöp games. Je kunt zelfs een van de unieke spelstanden zoals Numbers of Rescue proberen om je vernietigende vaardigheden op de proef te stellen.