Deze games vind je misschien ook leuk
In NARUTO: Ultimate Ninja STORM kunnen spelers in enorme omgevingen volledig in 3D vechten. Zet krachtige jutsu-aanvallen in, maak acrobatische ontwijkbewegingen en ren zelfs op tegen muren en over water terwijl jij en je tegenstander de strijd om wie de beste ninja is beslissen. Ook kun je de vechtstijl van je personage aanpassen en twee assisterende personages rekruteren om je eigen stempel op de actie te drukken. NARUTO: Ultimate Ninja STORM is in HD geremasterd.