NORTH
In NORTH speel je een man die asiel aanvraagt in een stad vol vreemde wezens en vreemde gebruiken.
De gameplay is rechttoe rechtaan en bestaat vooral uit verkenning en eenvoudige puzzels. De grootste uitdaging is erachter komen wat je moet doen om asiel te verkrijgen.
Je komt uit een ver land in het zuiden en voelt je verloren en verward. Je brengt deze gevoelens via brieven over aan je zus thuis. Dit is een belangrijk onderdeel van de game, omdat je dankzij deze brieven beter begrijpt wat je taken zijn en je zo verder komt in het verhaal.