Neon Chrome
Beleef een meedogenloze top-down cyberpunk-shooter en knal vijanden en muren overhoop. Upgrade, verbeter en vergroot je kracht. Het pad naar de overwinning op de Overseer verandert voortdurend.
Neon Chrome is een meedogenloze top-down cyberpunk-shooter met roguelike elementen. Knal vijanden en muren overhoop met geweren en cybernetische vaardigheden. Experimenteer met verschillende rollen, waaronder Hacker en Cyber Psycho. Upgrade de eigenschappen van je personage, ontdek nieuwe cybernetische verbeteringen en vergroot je kracht. Iedere dood is een nieuw begin: het pad naar de overwinning op de Overseer is nooit twee keer hetzelfde.