New Frontier Days ~Founding Pioneers~
New Frontier Days ~Founding Pioneers~ is een stadsbouwsimulatiespel waarin je je pioniers commandeert om een nieuw land te koloniseren.
De door je pioniers verzamelde materialen kun je gebruiken om gebouwen te bouwen! Bijvoorbeeld gebouwen die boomstammen in planken veranderen, textiel van wol maken, gewassen laten groeien, en veel meer! Breng je stad tot bloei met al die handige gebouwen!
Door het land steeds verder te koloniseren, verdien je Invention Cards. De uitvindingskaarten kunnen verschillende voordelen opleveren. Ze kunnen je oogsttijd verkorten, of je vistijd verlengen. Er zijn meer dan 290 in de game, dus maak er handig gebruik van!
Om te beginnen de Story Mode, waarin je samen met je lieftallige assistente Jessica je droomstad van de grond af mag opbouwen. Overwin allerlei uitdagingen om je stad te laten groeien.
Daarnaast is er de Survival Mode, waarin je de uitdaging vindt die bij jou past door te kiezen uit vijf moeilijkheidsgraden.
Tenslotte is er de Free Mode. Daarin kun je niet 'game over' gaan en kun je ontvangen Invention Cards vrij gebruiken.