Duik in een platformavontuur voor jong en oud met New Super Lucky's Tale!
Ren, spring, klim, graaf, vecht en ontdek prachtige werelden tijdens een epische missie om het Book of Ages te redden uit de klauwen van de mysterieuze Jinx en zijn snode Kitty Litter!