Herschrijf de geschiedenis van het feodale Japan met het ultieme leger guerrillakrijgers: ninja's!
De shogun is van de troon gestoten en terwijl feodale heersers vechten om zijn plaats in te nemen, heerst de chaos over het land. Maar de shogun heeft nog een troefkaart om te spelen: jij! Als hoofd van de leidende ninjaclan is het aan jou om je volgelingen op te trommelen en te helpen om Japan te verenigen!