Dit educatieve spel en insteekpuzzel voor baby's en kleine kinderen in de kleuterleeftijd bevordert op een speelse manier motorische bewegingssequenties en logisch denken, evenals hand-oogcoördinatie bij uw kind.
Het spel combineert zo het plezier van het spel met het trainen en leren van de elementaire vaardigheden van uw kind.
De game bevat een verscheidenheid aan unieke, leuke en kindvriendelijke thema's voor oceaan- en zeedieren.
De game bevat in totaal elf verschillende themawerelden die zijn gemaakt door een bekende illustrator.
Het spel bevat een verscheidenheid aan verschillende zeedieren. Je vindt er onder andere clownvissen, haaien, vissen, krabben, inktvissen, eenden, meeuwen, mosselen, dolfijnen en meer.