Geen wedstrijd is hetzelfde
Beuk tegenstanders uit de arena en scoor doelpunten in deze razendsnelle 3v3-voetbalstrijd. Slinger slijm, smijt met tofu en raas met een raket naar de overwinning als een van de meer dan 15 stijlvolle Strikers. Vorm een team met vrienden en versla je rivalen om een Omega Striker te worden.
Knal, stuiter en beuk tegenstanders in hectische en elektrische vallen op de kaart. Sprint razendsnel op de Super Surge-kaart of word reusachtig met de Gigantify-buff.
Verdien credits om krachtige nieuwe Strikers met unieke vaardigheden vrij te spelen. Ontwikkel je eigen speelstijl met trainingen en upgrade je look met skins en emotes.
Omega Strikers zal voortdurend evolueren, met elk seizoen nieuwe Strikers, extra levels, nieuwe dingen om te ontgrendelen en meer manieren om te spelen.
Bepaalde content moet mogelijk gekocht worden in de in-game winkel en kan beperkt beschikbaar zijn. Bevat in-game aankopen.