Omen of Sorrow
In een verborgen onderwereld geregeerd door nachtelijke wezens is een nieuwe verschrikking opgerezen. Omen of Sorrow brengt monsters uit horror, literatuur en mythologie samen voor een ongeëvenaarde vechtspelervaring. De game is geïnspireerd op verschillende arcadeklassiekers maar brengt zijn eigen unieke innovaties en volwassen vormgeving mee voor een heerlijk bloeddorstige stijl.
Deze traditionele vechtgame met 4 knoppen heeft vijanden geïnspireerd op beroemde iconen, zoals het monster van Frankenstein en de Egyptische hogepriester Imhotep, en beloont spelers op basis van hoe agressief hun speelstijl is. Zo draait het vechten vooral om vaardigheden maar blijft de ervaring ook toegankelijk voor nieuwkomers. Het 2,5D vechtwerk van Omen of Sorrow draait op de Unreal Engine 4. De game heeft talloze gedetailleerde locaties met handgemaakte animaties, filmische finishers met op de achtergrond een meesterlijke soundtrack van componist Francisco Cerda.
Deze definitieve versie van Omen of Sorrow bevat alle personages, een uitgebreide verhaalmodus en cross-platform online spelen.