One Eyed Kutkh
Een enkele reiziger op weg naar huis stort neer op een mysterieuze planeet. Om zijn reis voort te zetten, moet hij naar de negende hemel gaan, de zon en de maan bedriegen en hun ruimtevaartuigen stelen.